Padatkah?

Assalamu'alaikum Warahmatullah...

18/3
-----
0630 - 0900: Siaran Langsung MHI dari Masjid UIAM Gombak
1130 - 1200: Discussion - Research Proposal (Kulliyyah's Post Graduate Committees)
1400 - 2330: Management and Leadership Skills Workshop (Muntada)

19/3
-----
0400 - 2230: Management and Leadership Skills Workshop (Muntada)

Aduh... Demam baru saja sudah pulih. Saya mahu mengelak dari menghadiri program Muntada... T_T

Harap-harapnya perbincangan dengan prof-prof tentang proposal kali ini berjalan lancar (setelah ditangguhkan tanpa notis 25/2 yang lalu). Moga-moga hasil perbincangan ini menambah semangat saya untuk menyiapkan thesis saya. Amin!

MHI? Em... Info awal yang saya peroleh adalah krew MHI membuat liputan berkenaan aktiviti (ko-kurikulum) di institut pengajian tinggi di Malaysia. Kali ini, UIAM terpilih. Saya (asalnya bukan jurulatih "Leadership & Management") perlu menjayakan aktiviti permainan untuk skill kepimpinan...

Rasa segan...

EDIT:
------
Sebab kena "cover" staf yang bercuti, jadi saya tak hadir program Muntada (Alright!) Y_Y

Alhamdulillah, boleh start pulun siapkan thesis. :D

Ulasan

  1. Assalamualaikum wbt,

    aiyaa sikitnya post...post byk skit hehe.Oh ya,kirim salam sejahtera kt budak2 UIA k.Ckp kt diorg perjalanan masih jauh.

    yg benar

    bekas rakan serumah :p

    BalasPadam
  2. br baik demam ke? ciannn ko...
    smoga dipermudahkan urusan ye..=)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

私わ星野源のウィキペディアにグーグルで[逃げるは恥だが役に立つ]か見てしまう

理論

لطف سڠ ڤڠمبارا ميمڤي #5