Yasir, Chatbox, al-Amin!

Assalamu'alaikum Warahmatullah...

Yasir suruh saya sebut namanya di blog ini, 2-3 minggu dahulu. Maka saya gunakan kesempatan ini untuk taip nama dia besar-besar. Ha 3x. :D


Siapakah dia? Guru PSI, PQS, dan Tilawah di Sekolah Menengah al-Amin, Gombak. :P

Dia suruh saya letak "chatbox" pada blog ini. Em... Malas sebenarnya. Saya bukan penulis blog tegar. Purata sebulan hanya dua entri yang diterbitkan. Tapi, sekadar meraikan rakan. OK juga.

Maka, kepada sesiapa yang suka bersembang di alam maya, sila gunakan "chatbox" pada "Ruang Untuk Bersembang Bohong" di sebelah. Ha 1000x. :D

Ini peta dunia. Pembaca blog saya ramai yang menggunakan domain dari Malaysia. Tetapi tidaklah ramai macam penulis blog yang lain. Hanya 160 lebih pengunjung sahaja. Tak sangka pula ada dari Taiwan, Jepun, Arab Saudi, hingga ke Amerika yang membaca blog ini. Terima kasih daun keladi. Buat susah-susah saja kalian membacanya. Perlukah saya menaip dalam bahasa selain bahasa Melayu pada masa akan datang? Em...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

私わ星野源のウィキペディアにグーグルで[逃げるは恥だが役に立つ]か見てしまう

理論

لطف سڠ ڤڠمبارا ميمڤي #5